Aliza علیزا
Aliza علیزا-وبلاگ شخصی خودم البته متعلق به همه دوستان عزیز بازدیدکننده
دانلود Pro Evolution Soccer 2013 - بازی فوتبال حرفه ای 2013
(91/6/30) تغییرات:

نسخه کرک شده و بدون مشکل RELOADED اضافه شد.
کرک جدید و فایل بر طرف کننده مشکل Crash شدن بازی اضافه شد.
نسخه اصلاح شده CloneDVD اضافه شد.درصورت استفاده از نسخه اصلاح نشده به راهنمای نصب توجه کنید.

سری بازی های PES که یکی از کاملترین بازی ها و شبیه سازهای مسابقات فوتبال است.بازی بسیار زیبایی که برای علاقه مندان به فوتبال هر ساله نسخه ی جدید منتشر میشود که نسبت به دیگر نسخه های قدیمی تکمیلی تر و مسلماً تغییرات وسیع تر برای رقابت با بازی FIFA نسبت به نسخه های قدیمی صورت میگیرد.در نسخه ی جدید بازی Pro Evolution Soccer به عنوان PES 2013 تغییرات بسیار زیادی مشاهده میشود و میتوان گفت نسبت به نسخه های قدیمی کاملترین نسخه ی شبیه سازی شده است که تاکنون در بازار عرضه شده است، تمام تغییرات تیم ها،زمین ها و انتقالات در این نسخه به صورت کامل برای تمام تیم ها به چشم می آید و همچنین گیم پلی بهتر و مدیریت بهتر بر بازکنان نیز از نکات قابل توجهی است که بر روی آن دفت کافی انجام شده است.



ادامه مطلب ...


دانلود والپیپرهای زیبا و متنوع - Beautiful Mix HD Wallpaper 15

این مجموعه شامل 100 تصاویر والپیپرهای زیبا و متنوع با فرمت JPG می باشد. کاربران گرامی می توانند از این تصاویر بسیار زیبا و متنوع که شامل تصاویر منظره، ماشین، تصاویر فانتزی و ... می باشد برای دسکتاپ کامپیوتر خود استفاده کنند.

مشخصات

فرمت فایل: Jpg
حجم فایل: 112 مگابایت
تاریخ انتشار: 15:35 - 91/6/25
منبع: پی سی دانلود

رمز فایل

www.p30download.com


           
دو شنبه 27 شهريور 1391برچسب:, :: 14:29
Aliza علیزا
دانلود BitDefender AntiVirus Plus 2013 Build 16.20.0.1483 - آنتی ویروس بیت دفندر

BitDenfender یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین نرم افزار های امنیتی و ضد ویروس دنیای كامپیوتر است كه توسط كمپانی قدرتمند SOFTWIN طراحی و ارائه شده است.
این ضد ویروس دارای یك بانك اطلاعاتی قدرتمند بوده كه دارای قابلیت Update و به روز رسانی است که آن را همواره در شناسایی و كشف جدیدترین ویروس های دنیا یاری می رساند، از دلایل اصلی برتری این ضد ویروس نسبت به دیگر رقبای خود، قدرت بسیار بالا در شناسایی انواع داده های آلوده، محیط كاربری ساده، بهره گیری از جدید ترین فن آوری های روز، قابلیت به روز رسانی سریع بانك اطلاعاتی و قیمت بسیار ارزان آن اشاره کرد.

قابلیت های كلیدی نرم افزار BitDefender AntiVirus Plus:
- افزایش قابلیت شناسایی ویروس ها در بخش B-HAVE برنامه، جهت کشف ویروس های جدید که این بخش برنامه، ویروس ها را از روی رفتار مشکوک و بهره گیری از فن آوری های نوین و بی نظیر خود شناسایی كرده و حذف می كند
- قابلیت  شناسایی و حذف Rootkit ها و دیگر نرم افزار مشکوک موسوم به جاسوس افزارها و کنترل از راه دور سیستم
- دارای قابلیت جدید Web Scanning، جهت جلوگیری از آلودگی ویندوز شما در هنگام گشت گذار كاربر در دنیای اینترنت
- محافظت از ویروس هایی که از طریق به اشتراک گذاری داده ها به صورت p2p و یا ارتباط از طریق پیام رسان ها رد و بدل می شوند
- كنترل و محافظت کامل ایمیل های دریافتی و ارسالی كاربر در ویندوز

 

بقیه و دانلود در ادامه...



ادامه مطلب ...


           

در این پست مجموعه عظیمی از نقشه ۹۵ کشور دنیا را برای شما به صورت وکتور لایه باز AI آماده دانلود کرده ایم. این وکتورها از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و مهم ترین کشورهای دنیا را شامل می شوند. نقشه کشورهایی مانند ایران، ترکیه، آمریکا، انگلیس، هلند، لهستان، پرو، آلمان، روسیه، هند، مالزی، فیلیپین، عربستان، چین، ژاپن، برزیل، کانادا، دانمارک، فرانسه، کنیا، مکزیک، پاکستان، اسپانیا، اروگوئه، آرژانتین و غیره در این مجموعه و در پوشه های نام گذاری شده قرار دارند.

این نقشه ها کاملا لایه باز و قابل ویرایش می باشند. شما در نرم افزار Adobe Illustrator می توانید تمامی عناصر این طرح ها را تغییر دهید.

Countries Vector Maps دانلود رایگان نقشه کشورهای جهان Countries Vector Maps

دانلود در ادامه...



ادامه مطلب ...


مشرق: حتما تا کنون حداقل یک بار پیش آمده که موبایل، لپ تاپ، تبلت و دیگر دستگاه های دیجیتالتان در معرض آب خوردگی فرار بگیرد. اما آیا می‌دانید اگر وسایل  شما خیس شد چه کاری باید انجام دهید؟ یا از انجام چه کارهایی پرهیز کنید؟

 


.

.

.



ادامه مطلب ...


           

 عکس   طعنه جالب بهزاد فراهانی به گلشیفته در برنامه تلویزیونی!

برگرفته از انتخاب: بهزاد فراهانی در برنامه ای که به مناسبت جشنواره کیش برگزار می شد، با ذکر خاطره ای خاص، ظاهراً طعنه ای نثار دخترش گلشیفته، کرده است!

وی در این برنامه در پاسخ به سئوال مجری که از او خواست خاطره ای را مطرح کند ، بدون دلیل خاصی به خاطره مشترکش با مرحوم فتحی بازیگر نقش عمرعاص در سریال امام علی (ع) اشاره کرد. وی گفت : ما در یکی از مناطق جنوبی کار فیلم برداری را انجام می دادیم و شبها برای استراحت به هتلی در بندر عباس می رفتیم . یک دکه کوچک در مسیر بود که گاهی آنجا می ایستادیم و خرید می کردیم .

یک روز که آنجا بودیم ، دختری جوان به انجا آمد و توهین های بدی را نثار پیر مردی که صاحب دکه بود کرد و رفت . فتحی از او پرسید : چرا جوابش را ندادی ؟ پیر مرد مکثی کرد و سرش را پایین انداخت و گفت : او دخترم بود ! برای همین پاسخی به او ندادم!

برخی بیان این خاطره از سوی بهزاد فراهانی را پاسخی تلویحی به افرادی می دانند که همواره از این بازیگر برجسته در مورد واکنشش به اقدامات غیراخلاقی دخترش ، سئوال می کنند. بهزاد فراهانی پیش از این در گفت و گویی در مورد اقدامات گلشیفته گفته بود: مسائل دخترم به من ارتباطی ندارد، این همه بدبخت در دنیا هست، بند کردید به دختر من!



           

 عکس   مقایسه تفاوت های احسان علیخانی با علی ضیاء! (خواندنی)

گردآوری فان خونه: شکل و شمایل «ماه عسل» امسال تغییر کرد و همین تغییر ناگهانی، بحث های دنباله داری به راه انداخت!

جای علیخانی چقدر خالی است؟ علی ضیاء از پس اجرا برآمده؟

* احسان علیخانی

کشف نیست! بلکه اینها ویژگی های طبقه بندی شده و منحصر به فرد مجری است که در همه این سال ها به خوبی می شناسیمش و رفتارهایش را حدس می زنیم. کافی است فقط به ذهن نظم داد و برنامه های شاخصش را مرور کرد. نتیجه می شود اینها:

چالش با مهمان

علیخانی به عنوان مجری تاک شو، متوجه هست چه توقعاتی از او می رود. می داند که قرار نیست به عنوان یک عضو تزئینی حضور داشته باشد و صرفا مجالی بسازد برای اینکه مهمان برنامه حرف هایش را بزند. قرار است برنامه اش دیدنی و جذاب باشد نه تریبونی برای بیان افاضات.

پس مهمان را به چالش می کشد؛ دقیقا چیزی که بیننده در دلش می خواهد. میان حرفش می پرد، نمی گذارد پنج دقیقه کامل او صحنه را در دست بگیرد. حتی گاهی خودش بیشتر از مهمان حرف می زند و از اجرای مونولوگ یکی دو دقیقه ای هم ابایی ندارد. او با مطرح کردن سوال های پی در پی سعی می کند مهمانش را – که عموما از حضور دوربین معذبند، یا برعکس به دلیل آگاهی از حضور دوربین و عادت به کلیشه ها، رسمی و جدی و خشک حرف می زنند – وادار به شکستن چهره نمایشی کند و با مطرح کردن سوالات غیرمنتظره، برای لحظاتی «خودِ واقعی» او را به بیننده نشان دهد.

تجربه بیشتر

.

.

.



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:, :: 12:51
Aliza علیزا

 عکس   تازه ترین یادداشت احسان علیخانی در رابطه با ماه عسل!

کافه سینما در گزارشی نوشت: روز گذشته یادداشتی به نقل از احسان علیخانی؛ میزبان برنامه پربیننده ماه عسل در فضای مجازی و از جمله در کافه سینما منتشر شد!

علیخانی در گفتگو با کافه سینما، این نوشته ها و گفته هایی از این دست را تکذیب کرد. او گفت تا پایان ماه رمضان و اتمام برنامه امسال، هیچ واکنشی نسبت به آن از سوی من ابراز نخواهد شد تا دوستان به کارشان ادامه دهند.

او همچنین به گفت که هیچ پیج و گروه ای در هیچ بخش از فضای مجازی و شبکه اجتماعی ندارد و آن چه در این ماه از او نقل شود، گفته های او نخواهد بود.

ماه عسل که توسط علیخانی و مهمان های جذاب اش در ماه های اخیر به یکی از پرطرفدارترین برنامه های تلویزیون تبدیل شده بود؛ این روزها با تهیه کنندگان و مجری جدید روی آنتن می رود.



           
چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:, :: 12:48
Aliza علیزا
           
چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:انواع حیوانات, عکسهای حیوانات, :: 12:45
Aliza علیزا

لعنتی هرچه داشتم رو کردم ! اما تو … اسیر نشدی… سیر شدی!


*
 * * * * * * * * * * * * * * * *


آغوش من سرزمین تو بود؛ کاش قدری عرق میهن پرستی داشتی وطن فروش!


*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

چه فرقی می کند عاشق تو باشم یا عاشق رنگین کمان

وقتی هر دو هفت خطید؟!!


*  * * * * * * * * * * * * * * * *

بد بیاری مال وقتیه که, بــــد بی یــــــاری … !!!

.
.
.



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید این وبلاگ وبلاگ شخصی خودمه میتونید ازش استفاده کنید در گروه +18 من هم حتما حتما عضو شوید ممنون علیزا Aliza
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علیزا aliza و آدرس aliza.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 41
بازدید کل : 171320
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1