Aliza علیزا
Aliza علیزا-وبلاگ شخصی خودم البته متعلق به همه دوستان عزیز بازدیدکننده

دانلود پچ PES 2013 Unlock 50 Teams Patch

دانلود پچ جدید بازی PES 2013 Unlock 50 Teams Patch با لینک مستقیم

PES 2013 Unlock 50 Teams Patch نام پچ جدید بازی فوق العاده PES 2013 می باشد که پس از انتشار نسخه دمو این بازی منتشر شده است ، با نصب این پچ بر روی نسخه دمو می توانید 50 تیم معروف را به بازی خود اضافه کرده و از آنها لذت ببرید ، همانطور که می دانید در نسخه دمو PES 2013 شرکت Konami تنها چند تیم را قرار داد اما شما با نصب این پچ می توانید تیم هایی همچون بارسلونا ، رئال مادرید و .... را نیز اضافه نمایید



           
جمعه 20 مرداد 1391برچسب:, :: 18:56
Aliza علیزا
           
شنبه 14 مرداد 1391برچسب:, :: 14:31
Aliza علیزا

بازی Inversion

دانلود بازی Inversion 2012 با لینک مستقیم + کرک

*** نسخه کامل همراه با کرک معتبر SKIDROW ***

در بازی Inversion شما در نقش مردی جوان به نام David Russel هستید که موجودات بیگانه به شهر در صلح و آرامش او حمله کرده اند و یک جنگ عظیم شکل گرفته است. در این بین دختر او نیز گم شده است .این پلیس عادی و همکارش Leo Delgado می خواهند به وظیفه خود عمل کرده و دنیا را نجات دهند. اتفاقات Inversion در زمان آینده رخ می دهد.زمانی که زمین توسط دشمنان قدرتمند و عجیبی مورد تهاجم قرار گرفته ، و دیگر اسلحه های مدرن انسان ها نیز بی فایده می باشند. به زودی، تمامی زمین به منطقه ای غیر عادی تبدیل شده، حتی بی وزنی هم کم کم شایع می شود. این افسر پلیس و دوستش به همین دلیل به سفری مرگبار به مرکز شهر لندن که آشوب سراسر آن را فرا گرفته است دارند تا دختر گم شده Russel را پیدا کنند. در این راه باید دشمنان را نیز از بین ببرند. البته خوشبختانه آنها به اسلحه اصلی دشمنان، Gravlink که دستگاهی برای کنترل جاذبه زمین است را در اختیار دارند.

امکانات :
-    گزینه های بازی چند نفره : شما در این بازی مهیج می توانید یک نفره یا با دیگر دوستانتان به صورت همکاری یا رقباتی بازی کنید. شما می توانید با 16 دوست خود در مبارزات چند نفره شرکت کنید.
-    گیم پلی مقابله با جاذبه زمین : شما باید روش تیراندازی در وضعیت های مختلف جاذبه زمین مانند حالت بی وزنی را یاد بگیرید.
-    با کنترل نیروهای گرانشی از طریق دستگاهی که در اختیار دارید می توانید مقدار آن را کم یا زیاد کنید. همچنین می توانید از گرانش برای خرد کردن اجسام موجود در مسیرتان، شناور کردن دشمنان یا حتی با بلند کردن ماشین ها از آنها به عنوان یک پوشش استفاده کنید.
-    سیستم پوششی ابتکاری : وقتی که تیرها رها می شوند، می توانید در محیط اطراف خود پوششی را پیدا کنید یا اجسام را دستکاری کرده و از آنها برای پوشش استفاده کنید.
-    تخریب محیط واقع گرایانه : Inversion با استفاده از ماژول Havok Destruction به صورت به خصوصی برای بالاترین سطح تخریب پذیری طراحی شده است. شما می توانید محیط و دشمنان را منفجر کنید و وسایل را روی سر دشمنان خرد کنید.
-    و ...

 



           
دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, :: 15:25
Aliza علیزا

Alvin and the Chipmunks: Chipwrecked دوبله فارسي

دانلود دوبله فارسی انیمیشن Alvin and the Chipmunks: Chipwrecked 2011

*** کیفیت عالی 720p HD ***

خلاصه داستان: در جریان یک سفر تفریحی، کشتی سنجاب ها دچار سانحه می شود و همه به جزیره ایی دور افتاده منتقل می شوند. آنها در این مکان در می یابند که جزیره ایی که آنها در آن قرار دارند ،آنطور که دیده می شود نیست و اتفاقاً جای بسیار فوق العاده ایی هم برای زندگی است و�



           
دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, :: 15:24
Aliza علیزا
کالیبره کردن باتری در اندروید به چه معناست و این کار چگونه صورت می‌گیرد؟

اگر از جمله خوره‌های اندروید هستید و با رام گوشی‌تان زیاد ور می‌روید، بد نیست بدانید ممکن است به خاطر تعویض پیاپی رام گوشی‌تان، بخش بزرگی از باتری خود را از دست داده باشید. شاید خودتان هم متوجه این کم شدن عمر باتری شده باشید، در این مطلب آموزش می‌دهیم که چگونه به روشی ساده هر بار پس از عوض کردن رام باتری دستگاه اندرویدی‌تان را کالیبره کنید تا هیچ گاه با مشکل باتری مواجه نشوید. اگر هم حس می‌کنید عمر باتری گوشی‌تان کم شده است یک بار باتری آن را کالیبره کنید. شاید مشکل‌تان حل شد!



ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, :: 17:36
Aliza علیزا
3D Desktop
3D Desktop

اگر نگاهی به دنیای ابزارهای موبایل از تبلت و تلفن‌های هوشمند مجهز به صفحه چندلمسی تا دستیارهای صوتی مجازی که دستورات شما را گوش کرده و به آنها عمل می‌کنند، بیاندازید، متوجه می‌شوید که رابط کاربری ابزارهای مختلف به سرعت در حال تغییر است. اما دنیای کامپیوترهای رومیزی داستان متفاوتی دارد. هرچند نمایشگرها به فناوری سه‌بعدی مجهز شده‌اند ولی رابط کاربری کامپیوترهای رومیزی تغییری نکرده است. حال مایکروسافت کامپیوتر رومیزی سه‌بعدی را خلق کرده که تماشای ویدیو مربوط به رابط کاربری آن شما را شگفت زده خواهد کرد.



ادامه مطلب ...


           

نگاهی به ویژگی‌های جدید آندروید ۴.۰



ادامه مطلب ...


           
Oppo Finder
Oppo Finder

شاید کمتر کسی بداند که باریک‌ترین گوشی هوشمند جهان توسط یک کمپانی چینی به نام Oppo ساخته شده است. این گوشی روی کاغذ مشخصات فنی خوبی دارد. تولید کننده این گوشی هوشمند برای کاهش ضخامت تلفن، جک ۳.۵ میلیمتری هدفون را حذف کرده است. اما نکته عجیب‌تر در مورد این گوشی فوق‌العاده باریک، استحکام بالای آن است، به طوری که می‌توان از آن به عنوان چکش استفاده کرد! در ادامه مشخصات فنی تلفن Oppo Finder به همراه ویدئو مربوط به کاربرد آن به عنوان چکش را مشاهده خواهید کرد!



ادامه مطلب ...


           
راهنمای خرید کارت گرافیک براساس قیمت
راهنمای خرید کارت گرافیک براساس قیمت

اگر فرصت کافی برای جستجو در جداول مقایسه ای کارت‌های گرافیک را ندارید و یا به اندازه کافی مطمئن نیستید که کدام کارت‌گرافیک مناسب نیاز شماست، این راهنمای جامع خرید با ساختار ساده و کارامد به شما کمک می‌کند تا بهترین کارت گرافیک ممکن براساس بودجه خود را انتخاب کنید. در این راهنمای خرید، کارت‌های گرافیک در بازه‌های مختلف قیمت گرداوری شده‌اند تا بتوانید به راحتی و براساس بودجه خود قوی‌ترین VGA ممکن را انتخاب کنید.

ادامه ی مطلب را بخوانید...


ادامه مطلب ...


           
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید این وبلاگ وبلاگ شخصی خودمه میتونید ازش استفاده کنید در گروه +18 من هم حتما حتما عضو شوید ممنون علیزا Aliza
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علیزا aliza و آدرس aliza.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 74
بازدید ماه : 71
بازدید کل : 171350
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1